بهترین مارک سرویس پلاستیک عروس
نوشته شده توسط : درسا حسینی

یک از خرید های که در جهیزیه اهمیت دارد خرید سرویس پلاستیک عروس است ، در این مقاله ما سعی کرده ایم تا انواع اقلام موحود در یک سرویس پلاستیک عروس را به ما معرفی کنیم و بهترین برند ها مانند لیمون ، زیبا سازان و ... را بررسی کنیم .  در حقیقت سرویس های پلاستیکی در انواع رنگ ها متفاوت تولید می شوند که از جمه محبوب ترن این رنگ ها می توان به صورتی ، آبی کم رنگ ، سفید ، کرم ، لیمویی و.. اشاره کرد . سرویس پلاستیک  به سه دته سرویس پلاستیک دست شویی ، سرویس پلاسنیک حمام ، سرویس پلاسیک آشپزخانه تقسیم بندی می شوند و یک پک سرویس کامل تمام این  اقلام را دارا می باشد . یک سرویس پلاستک کامل را می تواند در دو رنگ به صورت تریبی خیداری کنید اگر طردتر رنگ هی ترکیبی هستید . قبل از خرید برای اطلاع از کیفیت سرویس پلاستیک توصیه می کم تا آن ها را بو کنید یک سروس پلاستیک خوب باید خوبی بدهد.

 

انواع اقلام موجود در سرویس پلاستیک عروس
شال آویز
رخت آویز
رخت آویز گردان
ست جارو و خاک انداز
فرچه فرش
سبد با گیره های رخت
قیف جفتی
ست پیمانه
ظرف های فریزری
ست برنج شوی دسته دار
جا قاشق و چنگال کرستال
آب میوه گیری دستی
پارچ کوتاه
جا قاشقی دو طبقه
جا شیری
سبد نان و سبزی
ست آبکش و لگن در سایز های مختلف
سبد میوه پایه استیل
جارو نپتون
سرویس کاسه گرد
صافی سینک
تخته گوشت
جعبه لوازم خیاطی
لگن گرد
جا نونی سه پارچه
یقه شوی
سبد پیک نیک
جای پودر شوینده
صندلی حمام
سطل و فرچه
سطل حمام

سرویس پلاستیک چه رنگی بخرم؟
یکی از مهمترین نکاتی که در زمان خرید سرویس پلاستیک عروس بیشتر افراد از خود می‌پرسند این است که خرده ریزهای دم دستی و داخل کابینتی سرویس پلاستیک چه رنگی بخرم ، ما پیشنهاد میکنیم ابتدا رنگی که بیشتر با خصوصیات اخلاقی شما ساز گار است را انتخاب کنید چون امروزه اکثرا رنگبندی سرویس پلاستک عروس جدید می‌شود و تنوع رنگ ها بسیار زیاد است. یک رنگی را انتخاب کنید که بتوانید تا چند سال از آن رنگ استفاده کنید و باعث دلزدگی شما نشود مثلا رنگ سرویس پلاستیک سفید رنگی بوده که تا حالا از چرخه رنگ ها پا پس نکشیده و یا رنگ سرویس پلاسکو قرمز که از گذشته این رنگ مورد استقبال خیلی از خانواده ها بوده و رنگ آبی رنگی که به خاطر اینکه رنگ آرامش بخشی است میتواند به آشپزخانه جلوه خاصی بدهد یا رنگ ظروف پلاستیکی سبز هم که به خاطر طبیعتش تا حدود زیادی استرس را از آدم دور میکند میتواند رنگ خوبی در آشپزخانه باشد ، البته شما میتوانید از ترکیب چند رنگ استفاده کنید.
تاثیر رنگ بر انسانها در آزمایش های گوناگون به اثبات رسیده بنابراین می توانید به انتخاب خودتان یک رنگ با خصوصیات احساسی خود را انتخاب کنید که با روحیه شما تطابق داشته باشد.در ادامه مشخصات تعدادی از رنگ ها و تاثیران آن روی انسان را بررسی میکنیم.

ست کنید
اینکه هر تکه از سرویس پلاستیک تان را از یک جا و به یک رنگ خریداری کنید، قطعا نتیجه ای که به دست می آورید نتیجه خوبی نیست و قطعا دل تان را می زند.

سعی کنید پلاستیک های تان را از یک رنگ و با یک جنس انتخاب کنید تا آشپزخانه مرتب و خوشرنگی داشته باشید. البته ترکیب بعضی رنگ‌ ها با هم بسیار خوب هستند، مثلا اگر قصد خرید سرویس کرم دارید، بهتر است آن را با قهوه ای ترکیب کنید.

یا مثلا اگر دل تان می خواهد سرویس تان یاسی باشد، حتما به ترکیب سفید در کنارش فکر کنید.

برند لیمون

لیمون تولیدکننده لوازم خانه و آشپزخانه با دستیابی به بالاترین سطح کیفی در تولید محصول و همچنین رعایت حقوق مصرف کننده

با دارا بودن تجهیزات آزمایشگاهی کنترل کیفیت و استفاده از مواد اولیه بهداشتی و مرغوب توانسته تا محصولات خود را دراختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

این مجموعه سعی داشته با داشتن خلاقیت و ایده های نوین درسطح طراحی روز دنیا و به کارگیری رنگ های متنوع و اهمیت کیفیت و دوام کالا راحتی و

زیبایی را به خانه های شما هدیه کند. که این توانایی با استفاده ازنیروهای متخصص و با تجربه در بخش های طراحی محصول ، قالبسازی ، تولید و بخش

کنترل کیفیت صورت گرفته و توانسته با دراختیار گذاشتن محصولات خود درتمام سطح کشور و حتی صادرات به موفقیت برسد.

زیبا سازان

زیباسازان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ظروف پلاستیکی و بلور در ایران است.از ویژگی های محصولات تولیدی این شرکت می توان به زیبایی و کاربردی بودن تولیدات این شرکت اشاره نمود. محصولات این شرکت به قدری زیباست که ممکن است در نگاه اول اصلا نتوانید طراحی داخلی آن را باور نمایید.

زیبا سازان از برندهای مطرح ایرانی است که در سایت های مختلف مانند سایت فروشگاهی چشمگیر با قیمتی مناسب به فروش می رسد. زیباسازان نام اختصاری شرکت زیباسازان کیانا است که از جمله بزرگترین تولید کنندگان ظروف پلاستیکی و بلور است. این برند به دلیل تولیدات کارخانه ای خود در رنج کیفیت بسیار بالا، توانسته است بازار داخلی امروز را احاطه کند. محصولات شرکت زیباسازان به دلیل تنوع بسیار بالا تقریبا رضایت خاطر 100% محصولات مورد نیاز در آشپزخانه را فراهم نموده است. زیباسازان گاها با نام برند زیبا نیز شناخته می شود. این امر بدین دلیل است که در سال 1396 برند زیبا توسط خود شرکت زیباسازان کیمیا مطرح گردید. برند زیبا تأمین کننده برخی لوازم مورد نیاز زندگی به خصوص لوازم آشپزخانه است.

برند هوم کت

برند «هوم کت» (Homeket) در حوزه لوازم خانه و آشپزخانه فعالیت می‌کند. این شرکت با بهره‌گیری از نیروی انسانی متخصص، متعهد و توانمند و هم‌چنین با ایجاد و ارتقاء واحدهای استراتژیکی همچون طراحی و توسعه محصول، بازار سنجی و نیازسنجی مشتریان، مدیریت سیستم‌ها و روش‌ها تبدیل به یکی از انتخاب‌های مشتریان در بازارهای داخلی و خارجی شده است. این شرکت با تولید 300 قلم کالا در 4 گروه لوازم‌خانگی، مخازن زباله صنعتی میز و صندلی و دراور در رنگ‌های خاص توانسته محصولات زیبا، راحت و کاربردی را روانه بازار کند. تعهد به اخلاق حرفه‌ای، حرکت به سمت نقص صفر، کار و تلاش برای خوشنودی و راحتی مشتریان و ارتقاء مستمر دانش حرفه‌ای کارکنان جزء باورهای کلیدی خانواده «هوم کت» (Homeket) است.





:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: